Kim Kardashian aloitti kuntokuurin siskonsa kanssa – treenaa kahdesti päivässä

Fitness Viihdeuutiset Toimittaja:

Realitytähti ja bisnesnainen Kim Kardashian on aloittanut tämän vuoden tosissaan. Naisen on kerrottu suunnittelevan avioeroa miehestään Kanye Westistä. Nainen on myös aloittanut uuden kunto-ohjelman ja halunnut panostaan entistäkin enemmän terveyteensä vuoden alussa.

Kim Kardashian aloitti hänen siskonsa Khloen kanssa yhteisen kuntoleirin saadakseen räjähtävän lähdön treenaamiseen tänä vuonna. People-sivuston mukaan naisen syövät kasviperäistä ravintoa 30 päivän ajan ja tekevät joka päivä kaksi treeniä.

Viime viikkojen aikana mediassa on kuhistu paljon Kim Kardashianin ja Kanye Westin avioerosta, joka on sisäpiirin vuotamien tietojen mukaan jo suunnitteilla. Kardashian ja West eivät ole vahvistaneet huhuja, mutta he eivät ole kieltäneetkään avioeron suunnittelua.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , tai laajemmin samasta aihealueesta Fitness, Viihdeuutiset -osioistamme.