Spider-Man -tähti lopettaa näyttelemisen ainakin toistaiseksi

Viihdeuutiset Toimittaja:

Näyttelijä Andrew Garfield nähtiin viimeksi valkokankaalla Spider-Man: No Way Home -elokuvassa. Seittisankarin roolin lisäksi hänet on nähty muun muassa ekokuvassa The Social Network. Nyt Iso-Britanniasta Hollywoodiin siirtynyt 38-vuotias tähti on ilmoittanut pitävänsä taukoa työstään.

– Aion levätä hetken. Minun täytyy pohtia mitä haluan tehdä seuraavaksi ja kuka haluan olla, ja olla hetken aikaa vain tavallinen ihminen, Andrew Garfield kuvaili Variety-lehden haastattelussa.

Garfield on ollut viime vuosina kiireinen. Uuden Spider-Manin lisäksi hänet nähtiin viime vuonna elokuvissa The Eyes of Tammy Faye ja Tick Tick… Boom!, josta jälkimmäisestä hän sai Oscar-ehdokkuuden. Hän tähdittää parhaillaan tositapahtumiin perustuvaa rikossarjaa Under the Banner of Heaven.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.