Laulaja Justin Bieber on avoimesti kertonut kamppailleensa useiden mielenterveysongelmien kanssa. Hän on kärsinyt uransa aikana masennuksesta, ahdistuksesta ja miehellä on todettu neuropsykiatrinen häiriö. Mielenterveysongelmat ovat nyt aktivoituneet.
Bieber nousi maailmanlaajuiseen suosioon todella nuorella iällä, mikä toi mukanaan valtavasti paineita ja odotuksia. Hän on myöhemmin kertonut tunteneensa itsensä yksinäiseksi ja masentuneeksi kiertueiden aikana. Hän on myöntänyt käyttäneensä vaikeampina aikoina päihteitä ja lääkitystä, kuten Xanaxia. Tämä johti riippuvuuksiin ja syvensi mielenterveysongelmia. Välillä kaikki oli paremmin, mutta nyt hän on notkahtanut vointinsa suhteen.
– Justin tuskin pääsee talosta ulos, In Touch Weeklylle kerrotaan.
Aluksi luultiin, että Bieber keskittyy ainoastaan isyyteen, mutta nyt eristäytymisen syyksi on kerrottu valtavan ahdistuksen. Hän ei ole julkaissut albumia vuosiin tai esiintynyt kiertueilla. Yksi hänen mieltään järkyttäneistä aiheista on laulajan entisen mentorin Sean ”Diddy” Combsin oikeusjuttu.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Justin Bieber tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.