YouTube-sensaatio valjasti suomalaisbrändin New Yorkissa

Viihdeuutiset Kirjoittaja: , toimittaja Ilmoita virheestä, Tietoa meistä
Toimitusperiaatteet

Maailmanlaajuisesti tunnetuksi YouTube-videoillaan noussut nettisensaatio Rosanna Pansino on laajentanut toimenkuvaansa. Hän on ottanut haltuunsa New Yorkissa sijaitsevan Little Cupcake Bakeshop -kahvilan ja valjastanut suomalaisbrändi Angry Birdsin bisnekseensä.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

Rosanna Pansino myy kahvilastaan Angry Birds -muffinsseja ja siinä samalla myös paljon muita hittipeliin liittyviä oheistuotteita. YouTube-menestyksen myötä tieto nettijulkkiksen kahvilasta levisi nopeasti, ja menestys näytti olevan heti alussa melkoinen.

Voit halutessasi lukea Starassa myös lisää juuri tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin tästä aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.