Maailmankuulu U2-yhtye on tunnettu paitsi hiteistään myös erityisesti keulahahmostaan Bonosta. Yhtyeen muut jäsenet ovat harvakseltaan otsikoissa, vaikka hekin ovat tehneet pitkän päivätyön musiikin ja hyväntekeväisyyden saralla. Nyt bändin kitaristi The Edge on pudonnut esiintymislavalta.
U2 on parhaillaan maailmankiertueellaan, jonka tiimoilta yhtye esiintyi Torontossa. Siellä myös The Edge soitti yleisömeren keskellä olevalla esiintymislavalla, kun hän käveli kaikessa rauhassa lavalta sivuun ja putosi suorilta jaloilta maahan.
Lavan vieressä olevista ihmisistä voidaan päätellä, että lava ei tällä kertaa ollut kovin korkea, mutta rockvaari voisi hyvinkin saada luunmurtumia tällaisesta pudotuksesta. Tällä kertaa oli kuitenkin onni matkassa, eikä maailmankiertue keskeytynyt loukkaantumiseen. Kitaristi julkaisi myöhemmin kuvan vammoistaan Instagramissa.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten U2 tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.