Big Brother -ohjelmasta häädettiin tänään jälleen yksi asukas, kun BB-Justiina passitettiin kotimatkalle varsin lyhyen visiitin jälkeen. Hän ehti tuona aikana saada muut asukkaat ja televisiokatsojat sankoin joukoin vastaansa.
Justiinan kanssa äänestyksessä oli jälleen myös BB-Marko, joka sai kuitenkin jäädä taloon.
Tämänpäiväisen suoran lähetyksen päätteeksi juontaja Vappu Pimiä paljasti, että taloon on tulossa ensi viikon loppupuolella jälleen uusia asukkaita. Ilmeisesti tulossa on siis useampiakin uusia BB-kasvoja tähän mennessä häädettyjen tilalle. Normaalien häätöäänestysten lisäksi talosta poistettiin äskettäin yllättäen BB-Nino, kun tämä oli ahdistellut kanssa-asukastaan Sampoa seksuaalisesti.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Big Brother tai laajemmin samasta aihealueesta Big Brother -osioistamme.