SNL-katsojat suivaantuivat mainoskatkoihin – MTV ryhtyi toimeen

Viihdeuutiset Kirjoittaja: , toimittaja Ilmoita virheestä, Tietoa meistä
Toimitusperiaatteet

MTV3-kanavan Saturday Night Liven 6. helmikuuta nähty avausjakso herätti katsojissa hämmennystä koskien ohjelmassa nähtyjä mainoskatkoja. Sosiaalisessa mediassa ohjelman lukuisia mainoskatkoja paheksuttiin laajasti. Nyt MTV on ryhtynyt korjaamaan ongelmaa.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

MTV kertoo muuttavansa Saturday Night Live -ohjelmassa nähtävien mainoskatkojen määrää jo seuraavassa jaksossa. Tulevan lauantain jaksossa nähdään kanavan mukaan yksi mainoskatko vähemmän kuin ensimmäisessä jaksossa. Ohjelman aikana tullaan jatkossa näkemään neljä mainoskatkoa.

– Osa katkoista tulee olemaan hyvin lyhyitä niin sanottuja pikakatkoja, joiden aikana katsojat eivät ehdi edes käydä jääkaapilla. MTV haluaa tehdä kaikkensa, jotta katsojat viihtyisivät Saturday Night Liven äärellä ja saisivat täyden katsojakokemuksen parhaasta lauantai-illan viihteestä, MTV kertoo.

Saturday Night Liven ensimmäisen jakson katsojamäärä on 1,16 miljoonaa, kun mukaan lasketaan myös ohjelman verkkokatselut. Tulevana lauantaina ohjelmaa emännöi laulaja Chisu ja artistivieraana nähdään Eveliina. Ohjelmassa nähdään myös vierailemassa näyttelijä Krista Kosonen.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten , tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.