Deadmau5 väitti kappaleen bassolinjan soittamista mahdottomaksi – sitten basisti näytti mallia

Viihdeuutiset Toimittaja:

Konemuusikko Deadmau5 kuvaili Strobe-kappaleestaan tehdyn remixin bassolinjan olevan niin monimutkainen, että ihminen ei pystyisi soittamaan sitä. Eräs Youtube-muusikko päätti osoittaa hänet vääräksi.

Italialainen Davie504 julkaisi Youtubessa videon, jossa hän soittaa bassolla Stroben remix-version bassokuviota. Kuvion tulkitseminen sujuu kokeneelta bassotaiturilta sujuvasti ilman minkäänlaisia ongelmia.

Davie504:n video on sittemmin kerännyt jo yli miljoona katselukertaa. Deadmau5 vastasi videoon twiitillä, jossa hän hämmästeli italialaisen bassotaiturin lahjoja.

 

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.