Rattijuoppo ajoi pelkillä vanteilla – puhalsi kuusinkertaisesti yli sallitun

Uutiset Toimittaja:

Poliisin haaviin jäi uudenvuodenpäivän varhaisina tunteina räikeään rattijuopumukseen syyllistynyt mies. Umpihumalainen kuljettaja ajoi autoa, josta puuttui kumpikin eturengas.

Iso-Britannian Suur-Manchesterin poliisi pysäytti autoilijan holtittoman ajon vuoksi. Pian pysäyttämisen jälkeen kävi ilmi, että ajoneuvosta puuttui kaksi rengasta. Eturenkaista oli jäljellä pelkät vanteet.

Kuljettaja määrättiin puhaltamaan alkometriin. Hän puhalsi Independent-lehden mukaan kuusinkertaisesti yli Englannin sallitun rajan. Tapauksesta twitterissä raportoinut poliisilaitos kuvaili tapausta uskomattomaksi.

 

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , , tai laajemmin samasta aihealueesta Uutiset -osioistamme.