Vuoden 2019 kohuelokuva Joker saa jatkoa. Joaquin Phoenixin rinnalla jatko-osassa nähdään poptähtenä parhaiten tunnettu Lady Gaga. Hänen on paljastettu näyttelevän elokuvan versiota Harley Quinnista, Jokerin viettelemänä rikosten polulle päätyvästä psykiatrista.
Joker: Folie à Deux -nimisestä jatko-osasta saatiin hieman esimakua ystävänpäivänä. Ohjaaja Todd Phillips jakoi Instagramissa kuvan, jossa Gagan hahmo nähdään läheisissä tunnelmissa Phoenixin Jokerin kanssa. Elokuvan on määrä ilmestyä ensi vuonna.
– Hyvää ystävänpäivää, Philips kirjoitti kuvatekstissä.
Joker: Folie à Deux -elokuvan on ennakkoon vihjailtu olevan musikaali, joten Lady Gaga pääsee todennäköisesti hyödyntämään roolissa myös musiikillisia taitojaan. Ensimmäinen Joker-elokuva oli ilmestyessään maailmanlaajuinen hitti. Se nousi sittemmin kaikkien aikojen eniten rahaa tuottaneeksi K-16-ikärajaa Yhdysvalloissa vastaavan R-luokituksen saaneeksi elokuvaksi.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Joaquin Phoenix, Lady Gaga tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.