Päivässä loppuunmyyty Dubai-suklaa tekee odotetun paluun

Ruoka Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Lidlin viraalihitiksi noussut Dubai-suklaa palasi torstaina 31. heinäkuuta myymälöiden hyllyille. Keväällä suuren suosion saanut erikoissuklaa myytiin loppuun päivässä, ja siitä lähtien asiakkaat ovat kyselleet sen perään aktiivisesti.

Kampanjapäällikkö Sini Tanskasen mukaan tuote nousi ennennäkemättömäksi ilmiöksi, joka yllätti jopa myymäläketjun itsensä. Uusi suklaasatsi on myynnissä kaikissa Lidl-myymälöissä ja sen koko sekä koostumus ovat entisellään. 122 gramman levyssä on 30 prosenttia kaakaota, 12 prosenttia pistaasia ja 5 prosenttia kataifitakinaa, ja lähes puolet tuotteesta koostuu pistaasikreemistä.

Dubai-suklaan hinta on Lidl-myymälöissä 4,99 euroa ja suklaa myydään Lidlin omalla J. D. Gross -tuotemerkillä. Myös pistaasitäytteinen munkki on noussut kausituotteesta vakituiseen valikoimaan. Lisäksi tulossa on täysin uusi Dubai-suklaatyylinen herkku, josta Lidl lupaa kertoa lisää myöhemmin.