Totuus julki: Näin 5-vuotias näkee jättiyhtiöiden logot

Maailma on täynnä tavaramerkkejä, joiden avulla yritysten kaupalliset tuotteet yleensä erottuvat muista saman alan samanlaisista tuotteista. Tavaramerkki tuo yksinoikeuden käyttää jotain tiettyä graafisesti esitettävää tekstiä tai kuvaa tuotteen tunnusmerkkinä.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Maailman suurimmat ja arvokkaimmat tavaramerkit ovat kaikille tuttuja, eikä varsinkaan monet aikuiset enää mieti mitä ne todellisuudessa tarkoittavat ja kuvastavat. Nyt verkossa kuitenkin nähdään miten viisivuotias pikkulapsi näkee samat merkit ja mitä hän kuvittelee niiden tarkoittavan. Katsomisen arvoisessa videossa avataan muun muassa Pepsin, Starbucksin, Disneyn, Motorolan, Googlen ja Applen logot.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Nettivideot Ohhoh! Viihdeuutiset.