
Konemusiikin legenda, brittiläinen Faithless, on päättänyt pistään hetkeksi ns. hanskat tiskiin. Päätöksen myötä yhtyettä ei nähdä tänä kesänä festivaaleilla. Ainakin Glastonburyn odotettu keikka jää väliin. Yhtyeen mukaan sinne suunnataan jälleen ensi vuonna.
Oman soololevynsäkin jo julkaissut Sister Bliss kertoi, että yhtye suuntaa nyt kaiken energian tuoreimman albumin markkinointiin. Tulevan levyn ensimmäinen singlelohkaisu on pian julkaistava Mass Destruction.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.