Näinkin rohkeasti soijamaitoa voi mainostaa – mainos poistettiin YouTubesta

Mainosten pääasiallisena tarkoituksena on esitellä tuotetta ja saada sekä mainoksesta että tuotteesta kuluttajalle muistijälki. Sen tavoittelemiseen tarvitaan usein poikkeuksellisen näyttäviä keinoja, jotka ovat joskus myös hieman kaksimielisiä.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

Silk-soijamaitoa mainostettiin äskettäin muun muassa YouTubessa videolla, joka on herättänyt joidenkin katsojien mielissä kaksimielisiä ajatuksia. Videolla kaunis nuori nainen saa kasvoilleen lasillisen soijamaitoa. Mainos poistettiin Silk-tuotteiden YouTube-sivuilta pian sen jälkeen, kun mainoksesta nousi pienimuotoinen kohu.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.