Nerokas optinen harha mainoksessa – huijaa silmää kerta toisensa jälkeen

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Maailman suurimpien autoyhtiöiden markkinointiosastot voittavat kerta toisensa jälkeen arvostettuja mainonnan palkintoja varmaankin kahdesta syystä. Toinen on se, että heillä on käytössään uskomaton määrä rahaa ja toinen se, että mainonnasta vastaavat henkilöt ovat alansa parhaita.

Kuva: YouTube
Kuva: YouTube

Hondan mainokset ovat niittäneet menestystä jo vuosien ajan, sillä ne ovat hyvin kekseliäitä ja kokeellisia. Nyt kyseisen automerkin uusin CR-V-mallin mainos tekee jälleen mahdottomasta mahdollista.

Mainoksen idea perustuu optisiin harhoihin. Videolla esiintyvät tummapukuiset ihmiset joutuvat tilanteisiin, jotka todellisuudessa ovat muuta kuin miltä näyttävät. Mainokset toteuttaminen on vaatinut varmasti pitkäjänteistä työskentelyä, mutta lopputulos on kaiken vaivan arvoinen.

Lue lisää autoista Jokamies.fi -verkkolehdestä.

Uusimmat