Mies halusi irtisanoa liittymänsä – asiakaspalvelu jätti puhelun pitoon!

Digi Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Moni suomalainen tuskastuu asiakaspalvelijoille soittaessaan, koska yleensä etenkin teleoperaattoreiden jonot ovat siitä pahimmasta päästä ja saattavat kestää tunteja. Olemme kertoneet yhdysvaltalaisen Comcast-yhtiön epämääräisestä asiakaspalvelusta ennenkin.

YouTube
YouTube

Tällä kertaa asiakas unohdettiin linjalle. Aaron Spain soitti Comcastin asiakaspalveluun, koska hän halusi lopettaa asiakkuutensa kaapeli-tv- ja nettiyhteyksiä tarjoavan yrityksen kanssa. Mies oli valittanut huonosta yhteydestä kuukauden ajan, kunnes päätti soittaa asiakaspalveluun kello 19:17 lirtisanoakseen asiakkuutensa. Hänen käskettiin odottaa linjalla.

Mies päätti kuvata tilanteen kello 22:19, kun hän oli odottanut asiakaspalvelua pidossa yli kolme tuntia. Kun hän soitti toisella puhelimella yhtiöön, kerrottiin nauhoitteessa asiakaspalvelun menneen kiinni jo yhdeksältä illalla, Upprox uutisoi.