Huvipuiston mainos säikytteli Tukholmassa

Jokaisesta kunnon huvipuistosta löytyy tietenkin hiuksia nostattavan karmiva kummitustalo tai -juna. Ruotsin Gröna Lund avaa ensi vuoden huhtikuussa uuden House of Nightmares -nimisen vetonaulansa, jota huvipuisto kuvailee kaikkien aikojen pelottavimmaksi huvipuistolaitteeksi.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU
YouTube
YouTube

Aika näyttää voiko Gröna Lund lunastaa lupauksensa, mutta ainakin huvipuisto mainostaa vetonaulaansa ennakkoon varsin kekseliäällä tavalla. Tukholman kaduille on ilmestynyt mainoksia, jotka on varustettu älypuhelimilla luettavilla viivakoodeilla.

Ohikulkijoille luvataan esimakua uudesta kummitustalosta mikäli he skannaavat koodin älypuhelimellaan. Grönalundin tuoreelta Youtube-videolta selviää, miten mainos käytännössä yllättää pahaa-aavistamattomat uhrinsa.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.