Strippiklubin mainos kiellettiin Super Bowl -lähetyksestä

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Sunnuntaina pelattava amerikkalaisen jalkapallon liigaottelun finaali Super Bowl on yksi maailman seuratuimmista televisio-ohjelmista. Mqatsin mainostauon minuuteista kamppaillaan mitä kekseliäimmillä tavoilla. Todella kalliit mainossekunnit ovat yleensä suuryhtiöiden temmellyskenttää.

Mainokset joutuvat kuitenkin kulkemaan tiukan seulan läpi ennen televisioon pääsemistä, sillä yhdysvaltalaiset eivät tahdo pilata kansalaisten verkkokalvoja liikaa paljasta pintaa esittävillä mainosvideoilla. Myös muut niin sanotusti hyvästä tavasta poikkeavat mainokset hyllytetään ennen suurtapahtumaa.

Nyt New York Cityssa sijaitseva herrasmieskuppila Scores on joutunut diskasttujen mainostajien osastolle. Strippibaarin 30-sekuntinen markkinointimateriaali ei läpäissyt NFL-liigan seulaa, sillä videolla mainostettiin maailman tunnetuimman klubin nettikameraominaisuutta. Asiakkaat voivat nähdä strippausta myös kotikoneelta. Mainospaikka olisi maksanut Scorelle viisi miljoonaa dollaria, TMZ uutisoi.

Uusimmat