Meksikolainen Piotr Delgad Kusielczuk otti vuonna 2014 vastaan hurjalta kuulostavan haasteen. The Mexican Runner -nimellä tunnettu nopeuspelaaja päätti pelata kaikki Nintendo Entertainment System -konsolille julkaistut pelit läpi.
Nintendo Entertainment Systemille julkaistiin yhteensä 714 yhtiön lisensoimaa peliä. Kusielczuk aloitti urakan toukokuussa 2014 Whop ’Em -pelillä. Engadget-sivuston mukaan hän pelasi taannoin läpi haasteen viimeisen nimikkeen, Super Mario 3 -pelin.
Kaikkien 714 pelin läpipeluussa kesti yhteensä 3 435 tuntia. Kusielczuk on tiettävästi ensimmäinen ihminen, joka on pelannut kaikki 8-bittiselle Nintendolle julkaistut pelit läpi. Miehen suoritusta päästiin seuraamaan hänen Twitch-kanavallaan.
Congrats to my friend @TheMexicanRuner for completing NES Mania, the biggest accomplishment in gaming history! pic.twitter.com/h23roSuH0S
— Lack (@LackAttack24) February 26, 2017
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Nintendo tai laajemmin samasta aihealueesta Digi, Pelit -osioistamme.