Asiakas suuttui Starbucksin tarjoilijalle – seuraavana päivänä uskomaton käänne

Viihdeuutiset · Stara.fi

Asiakaspalvelun parissa työskentelevät joutuvat ajoittain tekemisiin syystä tai toisesta suivaantuneiden asiakkaiden kanssa. Joskus suuttumisen syy on jossain aivan muualla kuin palvelussa tai henkilökunnassa. Ilmeisesti näin kävi äskettäin Yhdysvaltojen Kaliforniassa.

Bishopin kaupungissa sijaitsevan Starbucksin 20-vuotias tarjoilija Andrew Richardson ajautui sanaharkkaan asiakkaan kanssa, koska kahvila ei suostunut ottamaan autokaistalla vastaan asiakkaan roskia ja koska mukitelineet olivat loppu. Naisasiakas ajoi sanaharkan jälkeen pois autollaan.

Seuraavana päivänä Richardsin saapui töihin ja huomasi, että hänelle oli jätetty postia. Pahvilaatikossa odotti todellinen yllätys, sillä edellisen päivän suivaantunut asiakas Debbie oli jättänyt hänelle kirjallisen anteeksipyynnön ja 50 dollaria juomarahaa.