Kihlajaiskuvasta on tullut merkkipaalu sosiaalisessa mediassa

Digi · Terhi Piiroinen

Koruliike Ernest Jonesin toteuttaman kyselyn mukaan kolmasosa brittipariskunnista kertoo kihlautumisuutisen sosiaalisessa mediassa ennen sukulaisille ilmoittamista. Yhteisöpalveluista on tullut merkittävä osa parisuhteita, ja sen kautta voi saada inspiraatioita myös omaan rakkauselämään.

Vaikka sosiaalisen median vaarana on toisiin vertaileminen, voi sen kautta saada myös toivoa ja esimerkkejä omaan parisuhteeseen. Kihlautumisesta voi ilmoittaa valokuvalla ja omalla hashtagilla. Nyt on myös muotia, että kosiminen poikkeaa tavaomaisesta polvistumisesta, joten ideoita kekseliäämpiin ratkaisuihin saa muiden kosintoja selailemalla, Femail First vinkkaa.

Nykyään saatetaan lähettää myös hääkutsut netin kautta perinteisen postin sijaan. Sosiaaliseen mediaan voi puolestaan julkaista rajatulle ryhmälle kutsun kuvan muodossa tai perustaa hääjuhlille oman tapahtuman ennakkoilmottautumisineen. Yhteisöpalveluissa on myös runsaasti käytännön vinkkejä järjestämisen avuksi.

Such a romantic proposal captured by @jesselegg 😍📸

A post shared by THE WEDDING BLISS (@theweddingbliss) on

Uusimmat