Kahvin makuinen olut markkinoille – sopisi suomalaisille!

Lifestyle Ruoka · Terhi Piiroinen

Amerikkalainen leipomotuotteita myyvä ketjuravintola Dunkin’ Donuts on tullut tunnetuksi etenkin sen herkullisista donitseistaan ja vastajauhetusta kahvistaan. Nyt yritys on päättänyt aloittaa yhteistyön Harpoon-panimon kanssa.

Dunkin’ -yhtiöltä on tullut markkinoille Harpoon’ Dunkin’ Coffee Porter -niminen kahviolut. Kuusiprosenttinen janojuoma yhdistää sisällössään espresson ja tumman suklaan aromeja vaniljalla höystettynä. Olut sopii toisin sanonen erinomaisesti kaamosajan kyytipojaksi.

Kahvin makuista tummaa olutta myydään tarkkaan valikoiduissa liikkeissä Yhdysvalloissa. Olutta myydään joko yksittäin tai kuuden pullon pakkauksissa. Se on helppo tunnistaa, sillä tuotteen etiketissä on sama värimaailma kuin donitsikahvilan tunnetussa logossa.

https://www.instagram.com/p/BocCb-ghL4d/?tagged=dunkincoffeeporter

https://www.instagram.com/p/BocbIs_HTPK/?tagged=coffeeporter

https://www.instagram.com/p/BocbMjWl9o7/?tagged=coffeeporter