Salatut elämät -tähti perusti lifestylebrändin – tässäkö sukkien tulevaisuus?

Lifestyle Viihdeuutiset · Stara.fi

Suomalaisille Salatut elämät -televisiosarjasta taannoin tunnetuksi tullut mallikaunotar Mia Ehrnrooth on ollut viime aikoina kiireinen, sillä hän on avioitunut sekä perustanut perheen ja yrityksen. Niistä viimeksi mainittu on lifestylebrändi AIM By Mia, jonka ensimmäinen tuote on persoonallinen sukkaperhe.

– Jo malliuran aikana itseäni häiritsi miten tylsiä ja huonolaatuisia sukkia oli tarjolla. Halusin kehittää sukkamalliston, joka edustaa korkeaa laatustandardia ja jota voisi ylpeästi esitellä vaikkapa Pariisin muotiviikoilla, Mia Ehrnrooth kertoo.

AIM by Mia

Viiden vuoden ajan televisioruutujen kautta suomalaisten olohuoneisiin tullut näyttelijätär keräsi yritykselleen taannoin 250.000 euron rahoituksen, jossa olivat mukana muun muassa verkkokauppa Sefamerven perustaja Metin Okur ja ruotsalainen mediatoimisto Snask.

AIM By Mia pyrkii nostamaan sukan laadukkaaksi muotiasusteeksi unohtamatta vastuullista tuotantoa. Yritys tähtää suoraan kansainvälisille markkinoille. Myynnin pääpisteenä on brändin oma verkkokauppa osoitteessa www.aimbymia.com sekä verkkokauppa Amazon.

– Tähtäin on maailmalla jo vuodesta yksi ja olen ylpeä siitä, että näin suuret pelurit ovat lähteneet tukemaan minua, yritystäni ja naisyrittäjyyttä.