Subway uudistaa brändiään – 20 uutta täytevaihtoehtoa

Matkailu · Terhi Piiroinen

Yhdysvalloista ympäri maailmaa levinnyt pikaruokaravintolaketju Subway on toiminut lähes muuttumattomalla konseptilla 56 vuotta. Nyt ravintola uudistaa kertaheitolla koko menun ja täytevaihtoehdot subeihin.

– Olemme työskennelleet uudistuksen parissa 15-16 kuukautta ja jalostaneet pääraaka-aineitamme. Aiomme päivittää kalkunnan, kinkun ja uusia leivät, Subwayn toimitusjohtaja John Chidsey kertoo CNN:lle.

– Tarjolle tulee runsaasti uusia täytevaihtoehtoja, kuten murskattua avokadoa. Uusien leipien ja pääraaka-aineiden päivityksen kanssa julkaisemme yhteensä noin 20 uutta juttua asiakkaillemme. Kyseessä on toisin sanoen ravintolan historian suurin muutos.

Hänen mukaansa Subwayn valttikorttina on aina ollut terveellisyys muihin pikaruokaketjuihin verrattuna. Nyt muut ravintolat ovat ottaneet jalansijaa samalla rintamalle ja Subway on menettänyt viime vuosina asiakkaitaan. Muutos on pakollinen.