1 000 euron joulukalenteri olikin fiasko – täynnä Chanelin tarroja ja krääsää

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Tuotejoulukalenterit ovat suosittuja. Monella on kotonaan adventtikalenteri, josta saa kauneudenhoitotuotteita, aikuisille tarkoitettuja intiimin kanssakäymisen välineitä tai leluja. Chanelin joulukalenteri on nyt saanut täystyrmäyksen faneiltaan.

Chanel julkaisi ensimmäisen kerran joulukalenterin ja sen luukut alkavat vasta numerosta viisi. Kalenterilla on hintaa järisyttävät tuhat euroa. Toisinaan ideana on, että joulukalenterista voi saada kerralla tuotteita edullisemmin. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa Chanelin kohdalla.

Luukkujen takaa paljastuu toki muutaman tuotteen verran myös kosmetiikkaa, mutta vieläkin enemmän epämääräistä krääsää. Kalenteri voisi sopia fanille, joka rakastaa kaikkea tuotemerkkiin liittyvää, kuten avaimenperiä, tarroja, kirjanmerkkejä, paperipainoja, joulukuusen koristeita tai kämäisiä käsikoruja. Kalenteri on ilmeisesti vedetty pois markkinoilta murskakritiikin vuoksi.