Travis Scott esiintyi ensi kertaa festaritragedian jälkeen – nousi lavalle yksityisbileissä

Viihdeuutiset Toimittaja:

Hiphop-tähti Travis Scott nousi marraskuussa otsikoihin kyseenalaisisa merkeissä. Räppärin esiintyminen Astroworld-tapahtumassa Texasin Houstonissa sai traagisen käänteen 10 ihmisen hengen vaatineen onnettomuuden vuoksi.

Nyt Travis Scott on esiintynyt yleisölle ensimmäistä kertaa Astroworld-tragedian jälkeen. Räppäri esiintyi lauantaina 26. maaliskuuta Kalifornian Bel Airissa yksityisissä Oscar Gaalan etkojuhlissa. Paikalla olivat muun muassa Leonardo DICaprio, räpäri YG sekä tennistähdet Venus ja Serena Williams.

TMZ-sivuston mukaan Travis Scottin esiintyminen yksityisbileissä jäi varsin lyhyeksi. Tähden kerrotaan kuitenkin olleen juhlissa hyvillä mielin. Tähden on-off -puolisoa, Kardashianit-tähti Kylie Jenneriä ei tapahtumassa nähty.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.