Moni suomalainen tuskastuu asiakaspalvelijoille soittaessaan, koska yleensä etenkin teleoperaattoreiden jonot ovat siitä pahimmasta päästä ja saattavat kestää tunteja. Olemme kertoneet yhdysvaltalaisen Comcast-yhtiön epämääräisestä asiakaspalvelusta ennenkin.

Tällä kertaa asiakas unohdettiin linjalle. Aaron Spain soitti Comcastin asiakaspalveluun, koska hän halusi lopettaa asiakkuutensa kaapeli-tv- ja nettiyhteyksiä tarjoavan yrityksen kanssa. Mies oli valittanut huonosta yhteydestä kuukauden ajan, kunnes päätti soittaa asiakaspalveluun kello 19:17 lirtisanoakseen asiakkuutensa. Hänen käskettiin odottaa linjalla.
Mies päätti kuvata tilanteen kello 22:19, kun hän oli odottanut asiakaspalvelua pidossa yli kolme tuntia. Kun hän soitti toisella puhelimella yhtiöön, kerrottiin nauhoitteessa asiakaspalvelun menneen kiinni jo yhdeksältä illalla, Upprox uutisoi.
Voit halutessasi lukea Starassa myös lisää juuri tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten matkapuhelin tai laajemmin tästä aihealueesta Digi, Viihdeuutiset -osioistamme.