Big Brother -talossa paratiisin asukkaiden hemmotteleminen jatkuu. Hetki sitten talossa paljastettiin massiivinen herkkupöytä, joka sai erityisesti naisilta kirkuvan innokkaan vastaanoton.
– Apua, tänään piti alkaa laihdutuskuuri, ja ajattelin et tänään mä en syö, Kätlin voivotteli katsellen herkkuja.
– Pikkasen meistä on tullut ahneita paskiaisia, BB-Sami totesi.
– Ei oo lakuu. Ei oo lakua vieläkään, BB-Jelena kuitenkin valitteli.
Herkkupöydän paljastamisen jälkeen slummin asukkaat esittivät paratiisin asukkaille Big Brotherin käskystä valmistelemansa musikaalin. Hauska esitys sai paratiisilaisilta innokkaan vastaanoton ja suuret aplodit.
– Toi oli niinku törkeen hyvä. Ihana. Voi vitsit, Jelena kiitteli vuolaasti.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Big Brother tai laajemmin samasta aihealueesta Big Brother -osioistamme.