Kauppaketjujen ja vaatemerkkien uimapuku- ja alusvaatemainoksia on monissa tapauksissa käsitelty runsaasti jälkikäteen kuvanmuokkausohjelmien avulla. Nyt eräs yhdysvaltalainen ketju on päättänyt ottaa luonnollisemman lähestymistavan.
Target-tarvarataloketjun vuoden 2017 uimapukuja mainostavan kampanjan kuvia ei ole käsitelty Photoshopissa. Lisäksi tuotteita esittelevät mallit edustavat useita eri vartalotyyppejä ja etnisyyksiä.
– Target on omistautunut voimaannuttamaan naisia. Haluamme heidän tuntevan olonsa itsevarmaksi pukeutumisessaan tarjoamalla useita erilaisia tyylivaihtoehtoja, tavaratalo tiedottaa.
– Teimme mielellämme töitä näiden naisten kanssa sillä he edustavat itsevarmuutta ja inspiroivat muita olemaan ylpeitä itsestään koostaan ja muodostaan riippumatta, tiedote jatkuu.



Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten photoshop tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.