Fanit ympäri maailman ovat muistaneet edesmennyttä DJ-tähti Aviciia monin eri tavoin. Konemusiikin suosikkinimiin lukeutunut Avicii löydettiin perjantaina kuolleena hotellihuoneestaan Omaniassa.
Lauantaina Aviciille osoitettiin kunniaa jokseenkin yllättävältä taholta. Hollannin Utrechtissa sijaitsevan kirkon Dom-tornin kellot soittivat aamuvarhain Aviciin hittikappaleista tuttuja melodioita.
Paikallinen Pim Brassien kuvasi tilanteesta Twitterissä jakamansa videon. Hänen mukaansa kellot soittivat ainakin Aviciiin Wake Me Up, Without You ja Hey Brother -kappaleita. Hän kertoo CNN:lle myös paikallisten radioiden soittaneen perjantaina pelkkää Aviciin musiikkia kahden tunnin ajan.
Off course! Here is some more: pic.twitter.com/533JUdbRSR
— Pim Brassien (@pimbrassien) April 21, 2018
De Dom speelt Avicii ❤️ pic.twitter.com/MLnWCsSDN3
— Pim Brassien (@pimbrassien) April 21, 2018
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Avicii, Hollanti, kirkko tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.