Queen-tähti Freddie Mercurya esittänyt Rami Malek saatetaan nähdä seuraavaksi pahisroolissa. Tähden on vihjattu olevan vahva ehdokas tulevan James Bond -elokuvan roistoksi.
Malekille Golden Globe -palkinnon tuoneen Bohemian Rhapsody -roolin kerrotaan herättäneen Bond-tuottajien mielenkiinnon. Tähti kertoi olevansa ainakin erittäin kiinnostunut roolista Entertainment Tonight -lehden haastattelussa.
– Aika näyttää. Olisi hienoa näytellä pahista. Se olisi yksi unelmarooleistani, Malek paljasti.
– Olen päässyt näyttelemään monia upeita rooleja, joten kuka tietää. Pidän huuleni yhä sinetöityinä, tähti jatkoi.
Rami Malek tullaan näkemään tänä vuonna Mr. Robot -sarjan neljännellä ja viimeisellä tuotantokaudella. Cary Joji Fukunagan ohjaama 25. James Bond -elokuva saa puolestaan ensi-iltansa vuonna 2020.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten elokuva, James Bond, Queen tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.