Anna Abreu bikinikuvastaan: ”Stalkkeri otti pari räpsyy”

Viihdeuutiset Toimittaja:

Suosittu poptähti Anna Abreu, eli nykyisin pelkkä Abreu, on viime aikoina ollut esillä varsinkin eläinten oikeuksien puolestapuhujana. Hänen tukemansa Eläinlaki-vetoomusta sai taannoin lähes 140.000 allekirjoitusta. Laulajatar on viime aikoina nähty useita kertoja upeissa somekuvissa.

https://www.instagram.com/p/BuYkIlvnCCO/

Nyt Anna Abreu on suunnannut aurinkolomalle nauttimaan. Auringonpalvonnan lomassa hänet ikuistettiin bikineissä makaamassa hotellin uima-altaalla. Abreu itse julkaisi lopulta kuvan somessa.

– 15.kerroksen stalkkeri otti pari räpsyy samalla ku olin täysin tietämätön kokemastani vääryydestä, Anna Abreu kirjoitti kuvansa yhteydessä viitaten matkaseuralaiseensa.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.