Parhaillaan Monacon F1-osakilpailuun parhaillaan valmistautuva Kimi Räikkönen sai eilen länsinaapuristamme kunniavieraita formulavarikolle, kun Ruotsin kuningas Kaarle Kustaa ja prinssi Carl Philip saapuivat tervehtimään suomalaista.
https://www.instagram.com/p/Bx5XpJCh92J/
Kimi ja hänen Minttu-vaimonsa poseerasivat varikolla myös yhteiskuvassa ruotsalaisten kuninkaallisten kanssa. Räikkönen kommentoi kuvan yhteydessä tyylikkään yksinkertaisesti vain ”Naapurien kanssa”.
Kimi ei viitannut lainkaan siihen, että Suomi pudotti Ruotsin jääkiekon MM-kisoista. Sen sijaan Teemu Selänne sivalsi nopeasti asiasta ja kommentoi Kimin kuvaan lyhyesti ”5-4” Suomen lipun kanssa.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Kimi Räikkönen tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.