Madonnaa uhkaa 300 000 punnan sakko – rikkoi erittäin tiukkaa ulkonaliikkumiskieltoa

Viihdeuutiset Toimittaja:

Laulaja Madonnan maailmankiertueen toinen yö ylitettiin 30 minuutilla Lontoon O2-areenalla. Madonnalle voidaan langettaa tästä hyvästä 300.000 punnan sakko, koska esiintyjiä rangaistaan 10.000 puntaa minuutissa ulkonaliikkumiskiellon rikkomisesta kyseisellä areenalla.

Popin 65-vuotias kuningatar joutui keskeyttämään settinsä sunnuntai-iltana 15. lokakuuta, koska hänen konserttinsa aikana Lontoon O2-areenalla ilmeni teknisiä ongelmia. Sen jälkeen hän ylitti ulkonaliikkumiskiellon kello 22:30 puolella tunnilla.

Madonna pääsi lavalle vasta kello 21:00 suoritettuaan edeltävänä iltana 140 minuuttia kestäneen setin. Hän aloitti odotetun Celebration-maailmankiertueensa. Kiertue viivästyi sen jälkeen, kun laulaja sairastui vakavaan bakteeri-infektioon kesällä. Sunnuntain konsertissa jäi kuulematta kokonaan hitit Like a Virgin ja Celebration, mikä sai konserttivieraat pettyneeksi Evening Standardin mukaan.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.