Oscar-voittaja ja Goop-imperiumin perustaja Gwyneth Paltrow on viime aikoina keskittynyt muotimaailmaan ja yrittäjyyteen. New Yorkin muotiviikkojen aikana hän esitteli ensimmäistä kertaa uuden minimalistista luksusta henkivän muotibrändinsä, joka kantaa nimeä Gwyn. Brändin lanseeraus on herättänyt suurta kiinnostusta.
Gwyneth Paltrow on aiemmin keskittynyt hyvinvointi- ja lifestyle-alustoihinsa, mutta nyt hän näyttää suuntaavan yhä vahvemmin myös muodin pariin omalla minimalistisella ja tyylikkäällä otteellaan.
Nainen julkaisi tunnelmia muotiviikoilta hänen Instagram-kanavallaan. Etenkin kuvajulkaisun ensimmäinen otos sai fanit heti ihastumaan. Fanit ja seuraajat innostuivat tähden Instagram-julkaisusta, jossa hän jakoi useita kuvia muotiviikon kiireisestä kulissien takaisesta elämästään.
Yksi kuva pysäytti seuraajat erityisesti. Paltrow julkaisi itsestään luonnollisen ja suodattamaton selfien, jossa hänen kasvonsa nähdään kaikkine ilmejuonteineen ja ryppyineen. Tällainen aitous on harvinaista some- ja julkkismaailmassa, jossa filtterit ja kauneusoperaatiot ovat arkipäivää.
Kommenttikenttä täyttyi ylistävistä viesteistä, jotka oli suunnattu etenkin kuvasarjan ensimmäiselle selfiekuvalle. Paltrown seuraajat pitivät kuvaa virkistävänä ja aitona. Useat fanit myös kiittivät Paltrowta siitä, että hän näyttää ylpeänä ikänsä ja muistuttaa, että luonnollisuus on kaunista.
Kuvasarjan herättämä keskustelu osoittaa, kuinka kaivattua aitous on someaikakauden täydellisyysihanteiden keskellä. Paltrow itse on aiemmin puhunut ikääntymisestä Hollywoodissa. Hän on kertonut haluavansa vanheta niin kauniisti kuin vain voi.
Jos upotus ei näy, voit katsoa sen tästä.