Kiteeläinen raskasta rockia soittava Nightwish on saanut Vuoden Rautakanki -palkinnon Radio Cityn äänestyksessä. Kuulijat äänestivät Nightwishin selvään voittoon sen saatua yli puolet äänistä.
Kansa sai äänestää haluamaansa suomalaista metallitapahtumaa, -yhtyettä, -ilmiötä tai vaikkapa -mediaa. Vuoden Rautakanki -äänestyksestä on tarkoitus tehdä vuosittainen perinne.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.