The X-Files, eli Salaiset kansiot sai tänä vuonna jatkoa uuden tuotantokauden merkeissä. Tähän mennessä esitetyt uudet jaksot ovat osoittautuneet suuremmiksi menestyksiksi kuin monet osasivat ehkä kuvitellakaan.
The X-Files -sarjan 10. kauden ensimmäinen jakso keräsi Yhdysvalloissa 16 miljoonaa katsojaa. Seuraavana päivänä esitetty toinen jakso keräsi 10 miljoonaa katsojaa, lähes puolet enemmän kuin Fox-kanavan suosittu Gotham-sarja.
Screenrant-sivuston mukaan Fox arvioi uuden kauden kahden ensimmäisen jakson keränneen maailmanlaajuisesti jo yli 50 miljoonaa katsojaa. Luku on melkoinen, sillä jaksoja ei olla vielä esitetty muun muassa Iso-Britanniassa, Australiassa ja Intiassa.
Aika tulee näyttämään, pysyttelevätkö katsojaluvut korkealla myös uuden kauden neljän muun jakson tapauksissa. Mikäli menestys säilyy, Fox-kanavan huhutaan suunnittelevan Salaisille kansioille jatkoa 11. tuotantokauden ja spin off -sarjan merkeissä.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten David Duchovny, Gillian Anderson tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.