Seuraava kauneustrendi? Nike-kulmakarvat hämmentävät

Lifestyle Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Niken Swoosh on yksi tunnetuimmista brändien logoista kautta historian. Suunnittelija Carolyn Davidsonin vuonna 1971 luoma symboli koristaa nykyisin yhtiön virallisten tuotteiden lisäksi muun muassa tatuointeja, erilaisia kopiotuotteita ja nyt myös kulmakarvoja.

Jessica-nimellä esiintyvä Instagram-käyttäjä jakoi kuvan Niken Swoosh-logon muotoisista kulmakarvoistaan. Kuva keräsi kahden vuorokauden sisällä yli kymmenen tuhatta tykkäystä.

Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun joku on joko huumorimielellään tai tosissaan tehnyt itselleen Nike-kulmakarvat. Kuva on kuitenkin herättänyt tavanomaista laajamittaisempaa huomiota verkossa. Sen jakoi nimittäin uudelleen meikkitaitelija ja kauneustuoteasiantuntija Huda Kattan, jolla on Instagramissa lähes 22 miljoonaa seuraajaa.

 

https://www.instagram.com/p/BaChF2WlfWd/