Mies aloitti 46 päivän olutdieetin – nauttii pelkkää olutta

Ruoka Uutiset
Toimittaja:

Laihduttamisen ja paaston aikana pyritään yleensä välttelemään olutta ja muita alkoholijuomia. Yhdysvaltojen Ohiossa asuva Del Hall on kuitenkin aloittanut päinvastaisen dieetin.

Fifty West -olutpanimossa työskentelevä Hall on aloittanut yhteensä 46 päivää kestävän pääsiäispaaston. Sen aikana hän aikoo saada kaiken ravintonsa oluesta ja olla syömättä tai juomatta mitään muuta.

Hallin mukaan samaista paastoa noudattivat 1600-luvun saksalaiset munkit. He joivat paaston aikaan nestemäiseksi leiväksi kutsumaansa tummaa ja voimakasta bock-olutta.

Olutyrittäjä kertoo Idaho News -uutissivustolle juovansa paaston aikana vettä ja vierailevansa säännöllisesti lääkärillä. Hän dokumentoi paastoaan säännöllisesti Youtube-tilillään.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , , , tai laajemmin samasta aihealueesta Ruoka, Uutiset -osioistamme.