Haluatko litteän alavatsan? Kokeile näitä liikesarjoja

Fitness Lifestyle · Terhi Piiroinen

Osa ihmisistä on muuten tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta kokee pömpöttävän alavatsan tai vyötärön tienoille kertyneen makkaran kiusalliseksi. Vaikka kehoa ei pysty muokkaamaan ainoastaan yhteen ongelma-alueeseen keskittyen, voi litteämpää vatsaa havitella muutamalla treeniliikkeellä.

You’re Gorgeous -sivusto on julkaissut Facebookissa videon, jolla neuvotaan jumppaliikkeitä alavatsan treenaamiseen. Yleensä ihmisen keho kiinteytyy tasaisesti joka puolelta rasvaprosentin pienentyessä. Alavatsajumppa alkaa jalkojen nostamisella selinmakuulta. Nosta jalat suorana ylös 15 kertaa kolmessa sarjassa.

Toisena liikkeenä on ilmassa polkeminen, joka niin ikään toistetaan kolme kertaa 15 toiston sarjana. Kolmantena voi tehdä yksittäisen jalan nostoja vuorotellen ja sen jälkeen saksiliikettä samalla 15 toiston ja kolmen tai peräti neljän sarjan periaatteella.

Lisää harjoitteluun vuorikiipeilijän liike 15 toistona kahdessa sarjassa. Kaikkia harjoituksia ei ole pakko suorittaa kerralla, vaan settien liikesarjoja voi vaihdella eri päivien välillä. Perinteisten vatsalihasliikkeiden sijaan kannattaa myös kokeilla rutistuksia siten, että vie kyynärpään toisen jalan päällä olevaan polveen. Kokeile myös lantion nostamista lattiasta ja jalkojen pitämistä ylhäällä 30 sekunnin ajan.

How to lose lower belly fat:

Publiée par You're Gorgeous sur Jeudi 28 mars 2019

Uusimmat