BMW muutti logoaan ensi kertaa vuosikymmeniin

Saksalainen automerkki BMW on yllättänyt uudistamalla logoaan ensi kertaa vuosikymmeniin. Yhtiö esitteli uutta, aikaisempaa minimalistisempaa symboliaan.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

BMW:n uusi logo koostuu sinivalkoisesta keskiöstä ja sitä ympäröivästä valkoisesta kehästä sekä BMW-tekstistä. Poissa ovat edellisen logon varjostukset ja mustat alueet. Yhtiön mukaan uusi logo heijastaa avoimuutta sekä selvyyttä ja on suunniteltu erityisesti digitaalista käyttöä silmälläpitäen.

Autoyhtiön edellinen logo otettiin käyttöön vuonna 1997. Yhtiöllä on ollut sen 103-vuotisen historian aikana yhteensä kuusi logoa. Kaikki symbolit ovat säilyneet alusta saakka pääpiirteittäin samanlaisina.

 

 

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten , tai laajemmin aihealueesta Autot Viihdeuutiset.

PS: Lue lisää autoista Tyyliniekka.fi -verkkolehdestä.