5 vinkkiä raskaudesta palautumiseen – perheenäiti paljasti

Fitness Terveys Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Surffaaja ja perheenäiti Alana Blanchard on saanut paljon faneiltaan palautetta hänen upeasta vartalostaan. Naisen seuraajia kiinnosti tietää miten Alana on onnistunut saamaan vartalonsa takaisin hyvään kuntoon synnytyksen jälkeen.

Alana Blanchard päätti julkaista YouTube-videoblogissaan hänen parhaat neuvonsa, jotka auttoivat häntä itseään palautumaan raskaudesta ja synnytyksestä.

1. Vegaaninen ruokavalio

Kaloreita ei tarvitse laskea kun syö terveellisesti ja keskittyy lähinnä kasvisten ja hedelmien syömiseen.

2. Hypopressive-tekniikka

Hengitys- ja asentoharjoitukset, joissa harjoitetaan kehon keskustan lihaksia ja aktivoidaan etenkin lantionpohjan lihaksia.

3. HIIT-treenit

Korkeasykkeiset lyhyet treenit, joiden aikana tehdään tiettyjä liikkeitä esimerkiksi 50 sekunnin ajan ja levätään liikkeiden välissä 10 sekunnin ajan. Treeni voi olla kestoltaan reilusti alle puoli tuntia.

4. Vesi

Runsas veden juominen on tärkeää kehon kosteuttamisen ja aineenvaihdunnan kannalta.

5. Positiivinen ajattelu

Ajattele itsestäsi hyvää ja puhu itsellesi pääsi sisällä positiiviseen sävyyn. Rakasta itseäsi koska se auttaa sinua pääsemään tavoitteisiisi.