M Room lanseerasi etuohjelman

Kaupallinen yhteistyö Lifestyle Kirjoittaja: , toimittaja

Parturiasioinnin tapoja uudistanut suomalainen M Room -parturiketju on nyt lanseerannut etuohjelman, joka tarjoaa jatkossa kolmen kuukauden välein vaihtuvia tarjouksia ja muita etuja. Tavoitteena on saada etujen piiriin myös asiakkaita, jotka eivät käy ketjun liikkeissä jäseninä.

Mainos (jatkuu alla)Mainos päättyy

M Room Etuohjelma tarjoaa asiakkaille vaihtuvia etuja esimerkiksi parturipalveluista ja tuotteista, ja kulloisetkin tarjoukset löytyvät kätevästi My M Room -palvelusta. Esimerkiksi parhaillaan etuna on kymmenen prosentin alennus vapaavalintaisesta M Room -tuotteesta vaikkapa hiuksille, parralle tai iholle. Tämä etu on voimassa 31. maaliskuuta saakka.