Realityohjelma Love Island Suomi on julkaissut tuoreimman tuotantokautensa ja se osoittautunut varsinaiseksi vetonaulaksi MTV Katsomossa. Huhtikuussa startannut sarjan viides tuotantokausi nosti suoratoistopalvelun katseluluvut kasvuun. Tilastojen mukaan erityisesti 15–34-vuotiaat ovat käyttäneet suoratoistopalvelua peräti 60 prosenttia enemmän kuin edelliskuukausien aikana.
Deittireality on yksi Suomen suosituimmista formaateista. Se perustuu brittiläiseen ohjelmatuotantoon, jossa joukko nuoria sinkkuja muuttaa luksushuvilaan etsimään rakkautta. Täkynä in myös se, että he voivat mahdollisesti napata rahapalkinnon. Osallistujien on muodostettava pareja pysyäkseen ohjelmassa mukana. Ne, jotka eivät löydä paria, voivat pudota pelistä.
Huhtikuu oli MTV Katsomolle kaikkien aikojen vahvin kevätkuukausi sitten vuoden 2020 koronakevään. Ihmiset katsoivat palvelua huhtikuussa keskimäärin 45 minuuttia päivässä.
https://www.instagram.com/p/DJYdVmQspU1/