Näyttelijä Liam Neeson on menestyksekkään Taken-elokuvan jälkeen esiintynyt lukuisissa samanhenkisissä toimintarooleissa. Nyt tähti on kuitenkin ilmoittanut vetäytyvänsä eläkkeelle action-elokuvista.
Irlantilaistähti paljasti Toronton elokuvafestivaaleilla lopettavansa toimintaelokuvissa näyttelemisen ja keskittyvänsä vakavempiin rooleihin. Syynä on Neesonin mukaan ikääntyminen.
– Saan edelleen rahakkaita tarjouksia toimintarooleista. Mutta olen jo 65-vuotias! Jossain vaiheessa se ei enää mene läpi yleisölle, näyttelijä avautui Sky News -sivuston mukaan.
Liam Neesonin mukaan oli puhdasta vahinkoa, että hänestä tuli Taken-elokuvan myötä toimintatähti. Hänet tullaan kuitenkin näkemään vielä tulevissa toimintaelokuvissa Hard Powder ja The Commuter. Seuraavaksi tähti näyttelee tositapahtumiin perustuvassa draamassa Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Liam Neeson tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.