Kim Kardashianin tiimalasivartalo pääsi oikeuksiinsa

Kim Kardashianin perustama SKIMS-brändi tunnetaan innovatiivisista alus- ja vapaa-ajanvaatteistaan sekä näyttävistä yhteistyömallistoistaan. Nyt SKIMS on laajentanut muoti-imperiumiaan urheiluvaatteisiin ja on aloittanut uuden yhteistyön urheilujätti Niken kanssa.

------

Maanantaina 22. syyskuuta julkistettu NikeSKIMS on uusi brändi, joka yhdistää Niken urheiluperinnön ja SKIMS:in kehoa korostavan designin. Kim Kardashian julkaisi sosiaalisessa mediassa kuvia lanseeraustapahtumasta, jossa oli urheilijoiden ja julkkisten lisäksi myös hänen siskonsa Khloé ja äitinsä Kris Jenner.

Kim, Khloé ja Kris poseerasivat kameralle uusissa NikeSKIMS-asuissaan. Jokaisen yllä nähtiin vartalonmyötäiset asut joko mustana tai harmaana. Tiukat puvut korostivat naisten tiimalasivartaloa ja esittelivät mallistoa niin, että asut ja niiden kantajat näyttivät upeilta.

Moni ihasteli etenkin Kris Jennerin ulkonäköä, koska hän näytti nuorekkaammalta kuin vuosiin. Kris Jenner on käynyt kasvojenkohotuksessa, joka on ollut hyvin onnistunut ja vienyt vuosikymmeniä naisen kasvoilta pois. Hänellä on myös uusi hiustyyli kun lyhyet hiukset on kasvatettu hieman pidempään polkkamittaan.

Ensimmäinen mallisto sisältää seitsemän kokoelmaa ja 58 erilaista siluettia, jotka tarjoavat yli 10.000 erilaista yhdistelymahdollisuutta. Kampanjavideo Bodies at Work, jonka ohjasi Janicza Bravo, esittelee yli 50 naisurheilijaa Nike-tallista.

Kampanjan kasvoina nähdään voimakkaita urheilun supertähtiä, kuten Serena Williams, pikajuoksija Sha’Carri Richardson, voimistelija Jordan Chiles, lumilautailija Chloe Kim sekä golfari Nelly Korda.

Jos upotus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.