Rosso-pizzat ilmestyivät ruokakauppojen hyllyille

Ruoka Kirjoittaja: , toimittaja Ilmoita virheestä, Tietoa meistä
Toimitusperiaatteet

Rosso-ravintolaketjulla on jo pitkä historia. 1970-luvun lopussa aloittanut Rosso tarjosi menneinä vuosikymmeniä monille suomalaisille ensikosketuksen pizzaan, ja ravintoloiden raastepöydästä on muodostunut jo oma käsitteensä.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Jatkossa Rosson pizzoja on tarjolla myös S-ryhmän ruokakaupoissa. Tarjolla on kolme erilaista tuorepizzaa, jotka pohjautuvat Rosson myydyimpiin pizzoihin. Ne ovat Prosciutto Crudo, Pollo Barbeque ja Opera Special.

– Makumaailman pohjalta syntyivät nämä kolme tuorepizzaa ruokakaupassa myytävinä versioina. Toivomme saavamme tulevaisuudessa tarjolle myös kasvisversion, jonka tuotekehitys on vielä työn alla, S-ryhmän marketkaupan myyntipäällikkö Mikko Kovalainen kertoo tiedotteessa.

Rosso-pizzojen kerrotaan olleen ensimmäisellä myyntiviikollaan S-ryhmän valmisruokahyllyjen euromääräisesti myydyimpiä pizzoja. Kovalaisen mukaan on olemassa mahdollisuus, että myös raastepöydän antimia voidaan ostaa tulevaisuudessa ruokakaupasta.

– Lähdemme aluksi liikkeelle tuorepizzoista. Ei kuitenkaan ole poissuljettua, että tulevaisuudessa pizzan kaveriksi saisi ostettua myös raasteannoksen. Jos asiakkaat niin toivovat, tutkimme sitäkin vaihtoehtoa osana tulevaa tuotekehitystä, Kovalainen toteaa.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten , tai laajemmin aihealueesta Ruoka.