Jenkkiarmeijan tuoreessa mainoksessa ”hieman amerikanlisää” – katso

Yhdysvaltojen armeija tekee vuosittain massiivisia satsauksia saadakseen lisää innokkaita vapaaehtoisia mukaan sotavoimiinsa. Armeijan toiminnan mainontaan palaakin vuosittain kymmeniä miljoonia dollareita.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Nyt ilmavoimien tuorein mainoskampanja on noteerattu myös mainosalalla, sillä siinä on mukana hieman turhan paljon niin sanottua ”amerikanlisää”. Futuristisessa mainoksessa pelastajat saapuvat tuhottuun kaupunkiin tarjoamaan terveydenhoitoa ja pelastamaan uhreja. Mainoksessa korostetaan, että kyse ei ole tulevaisuudesta, vaan nykypäivästä. Kaikki eivät ole kuitenkaan väitettä varauksetta uskoneet.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Ohhoh!.