Kerroimme äskettäin, kuinka saksalaismies myy verkkosivuillaan Hitlerin viiksittömällä naamalla varustettua vessapaperia, joka ”tarvitsee erityisen kosketuksen tullakseen täydelliseksi”. Nyt vessapaperimarkinnoille on tullut myös toinen erikoinen uutuus, nimittäin Shitter-vessapaperi.
Shitter-paperin taustalla on puhelimeen ladattava Shitter-sovellus, jonka avulla voi tilata itselleen haluamillaan Twitter-viesteillä koristeltua vessapaperia. Laughing Squid -sivuston mukaan yhdellä tilauskerralla tätä erikoista vessapaperia saa neljä rullaa, joihin voi siis valita viestejä haluamastaan Twitter-feedistä.

Kuva: Shitter
Innovatiivisen tuotteen takana ovat australialaisyrittäjät David Gillespie, Matthew Delprado ja Johny Mair. Miehet ovat keksineet hyödyntää nykypäivänä erittäin suosittua sosiaalista mediaa ennennäkemättömällä tavalla. Shitter-vessapaperin osuva slogan onkin ”Sosiaalinen media ei ole koskaan ollut näin kertakäyttöistä”.
Voit halutessasi lukea Starassa myös lisää juuri tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Twitter tai laajemmin tästä aihealueesta Uutiset, Viihdeuutiset -osioistamme.