Poppari Justin Timberlake tuli alunperin kuuluisaksi ’N Sync -poikabändistä, jonka kanssa hän kävi keikkailemassa esimerkiksi Vaasan RantaRockissa. Sittemmin miestähti teki soolona kaksi huippumenestynyttä albumia Justified ja FutureSex/LoveSounds.
Viime vuodet komistus on keskittynyt lähinnä yksityiselämäänsä ja näyttelijäuransa edistämiseen. Nyt hän on kuitenkin julkaissut ensimmäisen kerran musiikkia kahdeksaan vuoteen. Suit and Tie -kappaleella tähden kanssa räppää Jay-Z.
Justin Timberlake ilmoitti äskettäin julkisuudessa valmistelevansa paraikaa kolmatta The 20/20 Experience -albumia. Kyseinen levy julkaistaan myöhemmin tänä vuonna. Vastikään näyttelijäkaunotar Jessica Bielin nainut tähti kertoi saaneensa musiikillisen inspiraation kesällä, jolloin hän aloitti uuden materiaalin äänettämisen.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Justin Timberlake tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.